måndag 21 maj 2012

Morgonstund har guld i.... nää vem försöker ja lura!

Känner mig lite stolt idag, jag steg upp 06.20 idag och har inte gått och lagt mig igen trots att lillan vilar nu. Bra jobbat av mig, för att vara mig! Det går framåt med flyttstöket, förrådet är helt färdigrensat och snart även data/lillrummet. När man väl sätter igång är det riktigt skoj att rensa och gå igenom sina saker, har man tur hittar man några gamla foton, dagböcker eller andra gamla minnen och får sig ett par goda skratt! Vad sägs om detta till exempel:

Det är en tavla som min barndomskompis Lotta har gjort till mig. Tror att jag går i sjuan, kolla in pannluggen och jackan HAHA! Jag blev i alla fall sjukt glad när jag hittade den i en kartong med gamla grejer :)

Ligger o myser på sin morfars soffa
Majken har varit på gott humör i helgen (för det mesta hehe) och hon har träffat massor av kärt folk! Min förhoppning är att veckan ska fortsätta i samma anda.
Nu dags för andra koppen kaffe medan jag njuter av min dotters söta snarkningar här bredvid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar