onsdag 30 maj 2012

Springer!

Ooj oj vad dagarna springer förbi! Redan onsdag, vad hände!

Jag vågar inte säga det helt säkert än, men nu tror jag att vi har bytt till sittvagn för gott! Dock så kommer jag inte helt överens med den... Saknar dom där facken på liften att ha prylar i, och hur gör man med fällen hon sitter på? Den känns lite klumpig, men vill ändå ha den för att göra det mysigt. Får klura vidare på det.

På tal om att dagarna springer så har jag börjat springa lite själv med! TJEJMILEN är det som gäller, nu har vi anmält oss och jag är superpeppad! Enligt Runkeeper igår kom jag 4.68 km på 28 minuter haha :) Japp, bara lite mera träning på det så kommer jag i mål på 50 minuter. Heja heja friskt humör, nu kör vi! Förresten, upptäckte att det även går utmärkt att jogga med barnvagn. Och man behöver inte någon BabyJogger Super Pro Extra mega fancy, våran Emmaljunga-kärra från 08 rullar finfint!

3 kommentarer:

  1. Majken är så himla fin på alla bilder på din fantastiska blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack kära mamma och Johanna! :)

    SvaraRadera