fredag 29 juni 2012

Äntligen!

Nu har vi fått nycklarna till vår nya lägenhet! Jag var såå nervös när jag skulle låsa upp dörren för första gången, haha. Men jag jublade när jag kom in, den känns väldigt fräsch, ljus och fin. Precis som utlovat. Längtar tills vi sitter på balkongen och njuter :) Tänk, vi har balkong!! Jag har bott i rätt många olika lägenheter hittills i min bostadskarriär, men aldrig haft en egen balkong. Äntligen!



Majken har varit helt underbar. Vi förser henne med ett gäng leksaker, och hon sitter nöjd långa stunder. Det underlättar verkligen i flyttstöket. Tack, fantastiska unge! Du ska få ett fint eget rum snart :)

1 kommentar:

  1. gammelmosterAnna30 juni 2012 kl. 11:38

    Hej sööööta flicka. Det blir kul med eget rum snart, då kan du stänga dörren och busa på som du vill :) pussar och kramar från gammelmosterAnna, Lisa och Filip

    SvaraRadera