tisdag 12 juni 2012

Flyttbubbla

Hej hopp! Vi lever i en provisorisk flyttbubbla :) Stor del av våra saker är nerpackade i kartonger. Det roliga är att jag inte saknar många av prylarna. Man har det man behöver helt enkelt. Resten fattar jag inte varför man har? Leva enkelt, det är vår stil ;) Onödiga prylar gör mig stressad.... Det har blivit många lass till återvinningen och Myrorna. Befriande, tycker jag! Hoppas någon får glädje av vårt gamla rat.

En pappersrulle funkar ju fint som trumpet, bland annat!

Tycker man säger det här hela tiden, men det händer massor med Majken just nu! :) En stor bäbis är hon nu!! 7 månader. 

Hon är duktig på att somna själv. Här om kvällen hittade jag henne såhär :) Lillmasken!

Sötaste bästa tjejen! Kan nu sitta själv sen ett tag tillbaka :)

1 kommentar:

  1. så fin hon är! Hoppas vi kan ses efter Vättern :) Kram

    SvaraRadera